stoffenspektakel

Afgelopen week met een vriendin naar het stoffen spektakel in Den Bosch geweest, het was weer erg gezellig. Bij mijn voorige baas had ik nog wel eens vrij op maandag en dan gingen we samen naar de markt maar ja ik heb ander werk en ben minder vrij dus ja het was ff geleden dat we dit hadden gedaan. Ik ben weer goed geslaagd heb ook best wel gericht gekeken ik wist wat ik nog wil maken.  

 








We kwamen ook Marjan nog tegen en die gaf me de tip om bij de kraam waar we op dat moment stonden de lycra mee te nemen, eerst nog een rondje gelopen en toch terug om het advies van Marjan op te volgen hij had meerdere mooi lycra's ik heb een meter zwart meegenomen en een halve meter bewerkte lycra. Ga eerdaags naar Amsterdam en dan neem ik er de fourinturen weer mee om er een setje van te maken.



Nou de foto's willen niet naast elkaar staan dus laat ik het maar zo het zijn hele mooie lycra's stevig en met glans heb al gekeken hoe ik het met de zwarte ga doen en daar heb ik al ideen voor maar eerst moet ik nog andere dingen maken voor mijzelf gewone kleding voor de uitdaging en voor andere nog wat lingerie maken. De uitdaging van Januari is niet gelukt dus die doe ik maar voor februari afmaken. Dus dit word eerdaags vervolgd. Iedereen een fijn weekend


Groetjes Corina

Reacties

  1. Mooie stoffen heb je gekocht, ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
    Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kleurtjes heb je uitgekozen!
    Ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekkere buit. ik ben ook nog ff snel geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je leuke tricot's gekocht...
    Ben benieuwd wat het gaat worden...
    Jammer, heb het gemist, moet het ook beter bijhouden allemaal....maar ach, ik heb nog wel genoeg, kan niks meer bij

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019