ff gauw

 Uitdaging!
Ik heb mijn uitdaging voor februari gemaakt het is een patroon uit de burda deze heb ik in 2008 er uit gehaald weet niet meer welke maar dat maakt niet uit. Deze had echter een coupe naad en die in tricot verwerken vind in niet fijn ik heb dan altijd een puntje, deze tijdens de naailes eruit getekend en de hals een beetje aangepast. Dit model maak ik nu al een paar jaar voor de zomer, alleen in de winte draag ik ook graag hemdjes onder mijn truien enz. ik kocht altijd mijn hemdje alleen hebben ze de grote maten uit de collectie gehaald. Ik heb mijn patroon uit de kast gehaald en en hemdje erbij gepakt en mijn patroon aangepast (is voor mij al een uitdaging) ik heb onder laast een leuk lapje gekocht niet te duur om het te proberen. Gisteren avond patroon aangepast lap geknipt en joepie het is gelukt hij zit ook al in elkaar en is goed gelukt, nu nog een paar witte en zwarte en wie weet wat voor kleurtjes nog meer maken. En ik kan van het restant van de lap ook nog een setje maken dat is nog eens leuk hobbyen.
Ik heb van Saskia een stukje pico meegekregen om het af te werken staat erg leuk zitten van die blokkjes op en die zie je nu zitten en door het zo af te werken zit het zo in elkaar. Ga er nu nog zeker een paar meer maken.  Ik heb de onderkant op de naaimachine gedaan met stikkende zigzag omdat ik ook het pico zo heb gedaan, de volgende als ik weer stofjes er voor heb ga ik denk ik net als mijn shirts afwerken of een keer met omvouw. Het smaak in elk geval naar meer.

groetjes Corina

Reacties

  1. Wat een geweldige hobby we toch. Zit iets lekker nou dan maken we het gewoon toch effe na. Net zo als deze hemdjes. Geweldig! Dat heb ik nog geen eens geprobeerd. Toch eens doen als ik tijd heb. Maar eerst mijn dekbedovertrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij kan ook alles het Corine! Toch weer gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ben benieuwd naar de andere kleurtjes die nog ´ff gauw´ komen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019