setje klaar

Ik heb een setje gemaakt voor een vriendin het is een gekocht patroon ze wilde eerst een bh van voorgevormde cups, ik mocht een pas bh lenen van Neeltje en nadat ze deze had gepast toch voor een gewoon model gegaan. Het is een model van http://www.danglez.nl/ ik maak deze ook voor mijn buurvrouw, inmiddels vriendin. De slip is zelf getekend hij toont wat lang ik heb de kruislengte aangepast omdat de lycra eenzijdig rekbaar was. Verder geen gekke dingen tijdens het naaien, het kant stikte alleen een beetje lastig. Dit setje is tevens voor het nude thema van het http://www.zelflingeriemaken.yourb.nl/, het pakketje is afkomstig van http://www.kantje-boord.info/ . Het setje is inmiddels gepast en goed bevonden, en ze wilde ook nog wel een setje in een andere kleur dus ja hij zit goed. Dat is altijd fijn om te horen.

Het is taupkleurig in het kant zit een tikje oudreze/donkerzalm in. Dit is het setje vond de strikje die er bij zaten ook erg leuk soort stropdasje met een kraaltje.



Bij het schouderband heb ik een stukje extra gedaan anders moest ik het kant erg smal houden en zo heeft het toch nog iets meer steun. Het is een vrij smal schouderbandje.



Groetjes Corina

Reacties

  1. Erg gaaf, ik houd van deze kleur, zo sjiek.
    Wat fijn als alles naar wens is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi setje is dit geworden. Mooi ook zoals het kant overloopt naar het schouderband

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi setje weer, chique inderdaad zo met deze kleur! Geen wonder dat je nog een volgend setje voor haar mag maken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019