het verf project



Op het lingerieforum konden we een kantje kopen om het daar na te verven, ik heb hier aan mee gedaan en heb het setje nu dan ook eindelijk klaar. Ik ben heel erg tevreden over het resultaat de kleur had ik al eerder gezien bij iemand anders van het forum, windsor purple en was er gelijk weg van. 



Ik heb een beetje ruzie met de foto's ze willen niet wat ik wil maar ach ja dat zal ook ooit wel eens een keer lukken. De bovenste zijn de materialen voor het verfen, dan de pan met het spul er in en de onderste is alles geverfd. De lycra was niet egaal van kleur maar dat vond ik niet erg op de foto is het niet te zien. Alles heeft verder goed gepakt ook de sluiting en het schouderband heeft zijn glans behouden, was alleen strikjes vergeten mee te verven. Het kruisje is het enige wat een beetje bleek bleef bij de rest vergeleken maar daar zie je toch niets meer van.

En dit is het eindresultaat het strikje is een boujietje(kon ff geen ander woord vinden) geworden de set zit goed ben blij dat ik mee heb gedaan vond het erg leuk om te doen en ben helemaal weg van de kleur (Marian bedankt). Ik heb inmiddels nog twee setjes geverfd alleen deze liggen nog in de la te wachten, en dat zal nog ff zo blijven ben nu bezig met andere setjes die ik vandaag weer heb geknipt daar dit de laatste was die ik nog af moest maken.


groetjes Corina
















Reacties

  1. Dit is iid een prachtige kleur.
    Heel geslaagde set.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het met je eens, dat het een prachtige kleur is..
    En wat ik ook heel leuk vind is dat je kantje 2 kleuren paars gekregen heeft.
    Echt een mooie combinatie zo!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019