en weer eentje klaar.

Ik heb nog weer een setje klaar het is heel donker grijs vind het op de foto een moelijke kleur het is weer het kooppatroon van danglez en een zelf getekende slip.


Ze was weer heel erg blij met het setje, ben weinig problemen tegen gekomen tijdens het maken. Het was niet rekbaar kant dus was een beetje bang dat de slip een probleem op zou leveren maar ook deze zit goed. Heb inmiddels de volgende geknipt voor haar alleen heb ik er een extra bh bij gemaakt van een ander patroon dus kijken of het werkt zo als ik denk. Ze weet het niet dat ze een extra bh krijgt dus dat is wel leuk.


alvast een gelukkig nieuwjaar   Corina

Reacties

  1. Je bent weer creatief bezig geweest! Dit is ook weer zo'n mooi setje geworden.

    Mooie kleur is het kant en de lycra

    Ik wens jou ook een gelukkig, gezond en creatief jaar toe.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ga jij toch snel en wat maak je toch een mooie setjes!! leuk om haar te verrassen met nog een extra bh, ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze echt PRACHTIG, helemaal mijn kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heej Corina!

    Bedankt voor je mooie setjes. Enne, erg leuk dat je bij die blauwe een extra bh hebt gemaakt. En ja, NATUURLIJK zit ook deze als gegoten! BEN ER WEER ERG BLIJ MEE!!!!!!

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019