de uitdaging

Het is gelukt ik heb mijn project voor de uitdaging af, het is een model uit de knip ik heb hem in het groen ook al gemaakt. Deze heeft een aanpassing want er zat een plooi in op een plaats dat ik zei nou dat vind ik geen succes dus hebben we deze er ff uitgetekend, daar bij heb ik hulp gekregen van mijn vriendin Neeltje. Ben nu tevreden met het resultaat hij zit goed zo dus ga hem zeker nog een keer maken, maar eerst nog andere dingen op mijn  lijstje staan dus dat duurt nog wel ff.

En gisteren op de kerst markt geweest in Genderen daar stonden ze ook met een kraampje met sieraden dus gelijk maar een ketting en oorbellen voor bij mijn blouse (tuniek) gekocht. Ik had helaas geen foto toestel bij me er liep daar een stel in zelf gemaakte kleding van de victoriaanse tijd de dames hadden ook het korset zelf gemaakt, het er ff mee staan praten er leuk om dan te horen waar ze de spullen enz vandaan halen. Ik heb haar gelijk verteld van het lingerie forum dus wie weet.

Groetjes Corina

Reacties

  1. Zo..die is echt ontzettend leuk, staat je ook goed, en ..ik heb even de foto vergroot om je ketting te bekijken.
    Die is erg leuk,mooie tintjes van de 'kralen' ik houd wel van zulk soort kettingen, alleen kan ik er jammer genoeg niet tegen..alleen als ze aan een koord zitten i.p.v. een metalen draadje.
    Ik krijg de uitdaging niet gedaan, ben nog niet eens begonnen, dus tja, weet niet of ik nu nog wel mee mag doen :)
    De drukte begint eindelijk wat af te nemen zo naar kerst toe, ppff mag wel ook, het is in 3 jaar niet meer zo druk geweest als nu, en ook vroeg begonnen, al in september..nog nooit meegemaakt.
    Volgens mij klapt alles na nieuwjaar in, tja dan hebben we tijd he?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019