ook weer eens een setje klaar.

Het heeft ff geduurd maar ik heb weer eens een setje klaar de volgende komt er ook al aan (ben altijd met meerder setjes bezig). Ook tussen door nog het kant van de lingeriedag geverfd het setje is ook al geknipt, maar ben ondertussen ook nog bezig met de uitdaging van oktober en setjes voor anderen dus best wel druk. Dit is de foto van mijn setje het is tevens mijn setje voor het thema 1001 nacht van het lingerie forum.


Ik weet niet of mijn link werkt ben nog steeds aan het leren. Dan nu de foto van het setje.



Zo dit is het dan, vond het kwa kleur wel bij het thema passen en ik wilden dit al gaan gebruiken dus kwam voor mij goed uit. En nu op naar de volgende.

Groetjes Corina

Reacties

  1. Wat een mooi setje! Ik vind het kant prachtig. Je hebt het mooi gecombineerd zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi weer die combinatie van kant en lycra. Maar dat is jou wel toevertrouwd!

    Ben benieuwd naar je volgende projecten. Als ik het zo lees heb je nog plannen genoeg.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend setje en mooi combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook een heeel mooi setje, erg mooi kant!!!
    En ik vind het ook heel erg gedurfd dat je zwarte materialen gebruikt hebt voor de afwerking, dit geeft een heel mooie uitstraling aan het setje..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het zo geworden. Leuke combinatie!

    Knap gedaan!!

    Fijne week.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019