Sinds twee weken hebben wij een buurjongen(tje). Ik wist dat ze een slaapzak nodig had in de maat 74/86 dus toen hij er was heb ik gezegd van ik maak er een als kraam cadeau. Dus zo gezegd zo gedaan, en er was nog genoeg tricot over voor een leuk rokje voor zijn grote zus. Vandaag is het afgekomen en ook gelijk gegeven. Ze was zo blij met het rokje dat die gelijk aan moest ook al ging ze zo in bad dus het was een succes. Ook de slaapzak werd goed gekeurd. Het blijft lastig om voor jongens leuke dingen te vinden.Posted by Picasa
En dit is hem geworden .


Groetjes Corina

Reacties

  1. Leuk geworden! Daar zal hij goed in kunnen slapen.

    Fijn dat het rokje ook door het zusje leuk is gevonden.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke (ik noem het) trappelzak (want ik ben al ietsje ouder en dat heette vroeger een trappelzak)
    En dat rokje staat vast lekker eigenwijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke cadeau's en kei lief dat ze het rokje meteen aan wilde.
    Leuker compliment kun je niet krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019