weer iets af gemaakt.

Ik maak meerder setjes tegelijk dus nu is er vandaag nog een klaar gekomen. Dit is voor een vriendin deze is nagemaakt van een bestaande bh ik heb deze uit elkaar gehaald en na getekend. Ik heb deze van padding gemaakt ze had gevraagd of dat kon zo'n bh met van die vulling, dinsdag ga ik naar haar toe dan hebben wij een losse naailes zij zit er nu nog op les en ik heb haar daar leren kennen. 


Dit is het setje ben ook nog bezig voor mijzelf met deze stof alleen een ander moden (maat). Dinsdag tijdens de naailes ga ik mijn bestaande patroon van mijn shirt veranderen ik wil graag een waterval hals en volgens Connie kon dit zal het laten zien als het is gelukt verder gaan we een tas maken ook deze zal wel voorbij komen.

groetjes Corina

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019