uitdaging juli 2011

Het is me op de valreep nog gelukt om mijn truitje af te krijgen het is niet uit een boekje deze heb ik ooit gekocht en nagemaakt en dat bevalt mij goed dit model, ik doe dit ook met mij tshirts. Het is een makkelijk model en zit heerlijk.
Er zullen er nog een paar volgen en vanaf september weer naailes dan wil ik het een en ander uit een paar boekjes doen heb er een aantal liggen alleen bij mij moeten de patronen op de heupen en bovenarmen altijd worden aangepast. Maar heb nog wel wat liggen voor augustus dus deze denk ik ook wel te halen ik hoop iets sneller dan de maand juli.

Groetjes Corina

Reacties

  1. Goede patronen zijn goud waard! En van goed zittende thirts kan je er niet genoeg hebben. Wat heb je een leuk stofje gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk shirt hoor!! en leuk dat je ook meedoet met de uitdaging van Simoneannemone toch?
    Staat je goed ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!!! Erg mooi stofje! Het shirt staat je inderdaad erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk stofje heb je gebruikt voor dit shirtje!

    Zet de foto meteen op de blog van de Uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019