nog twee shirts af

Ik heb een week of twee geleden een paar shirts tegelijk geknipt en deze komen nu langzaam af heb er vandaag drie afgemaakt een voor mijn man dit is nagetekend van een bestaand shirt heb er al een aantal gemaakt deze laatste heb ik echter afgwerkt met een bies bij de hals en armensgaten. Hij zit goed of ie hem gelijk aan kon morgen.
en dit is hem geworden de volgende mag iets smaller aan de onderkant het zijn nu net geen tuutjes maar het staat iets uit. Verder is ie dik tevreden. Ik heb voor mijzelf tijdens een naailes mijn basis patroon van mijn shirts omgebouwd tot een waterval hals. Ik ben niet tevreden van middag na de foto nog een aanpassing gedaan en daarna is hij toch tot poetsdoek gebombardeerd de laatste aanpassing was niet goed. Ik denk dat ook mijn tricot niet soepel genoeg was. Ik ga kijken of hij is te vinden in een van mijn oude bladen om het toch nog eens te proberen. Ik weet dat hij dit jaar in de knip heeft gestaan alleen deze heb ik gemist en weet ik niet of dit ook in een grote maat was.
en dit is het resultaat. Geen succes het is ff geleden dat het niet is gelukt maar we blijven het proberen. Nu gaan we weer ff verder met de lingerie.

Groetjes Corina

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019