eindelijk compleet

Ik had een setje gemaakt maar de bh was helaas te groot, ik had een patroon gekocht deze is inmiddels ook aangepast door degene waar hij is gekocht dus kan hem nu ook gebruiken. Dit is echter een al vaak gemaakt patroon wat goed zit en nu is het weer een setje.

Ik ga vanaf 1augustus beginnen bij mijn nieuwe wergever heb er erg veel zin in de maand juli nog thuis wat hobbyen en af en toe samen nog ergens heen. Ga maandag nog een keer naar mijn oude werk afscheid nemen dan zijn ook de collega's er die niet de hele week werken.

groetjes Corina

Reacties

  1. Herkenbaar stofje heb je gebruikt. Leuk dat je weer een setje hebt.

    Succes met het afscheid nemen komende maandag.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd fijn om een complete set te hebben. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019