besteld

heb nog wat besteld voor dat ze met vakantie gingen bij kantjeboord. Twee lappen tricot en nog twee pakketjes. De tricotjes zijn voor truitjes met driekwart mouw. De pakketjes vond ik zo mooi, er was nog meer moois maar ja we kunnen niet alles bestellen hé, en ik heb al best een vooraad. In het najaar zelf naar kantjeboord voor de nodige aanvulling van de pico enz.









En ik weet nu hoe ik het met de foto moet doen alleen nu nog proberen om hem in het midden te houden en mijn tekts dan ook nog op de manier zo als ik het wil maar ook dat komt nog wel.(Ooit)

Groetjes Corina

Reacties

  1. Wat een leuke spulletjes heb je weer besteld!

    Kun je weer vooruit. Veel plezier ermee.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019